2 Şubat 2009 Pazartesi

Rodişim..


Canımın içi, fıstıkım, kara böcükümü bu sabah veterinere bıraktım...

öğlen bir gibi ameliyata alınacak. Gene popişi çizdirdi zilli:)

şaka bir yana beklemek çok ama çooooooook sıkıcı... heleki benim gibi yerinde duramayan,kımıl kımıl biri için daha zor!? ofisin içinde dönüp duruyorum deli gibi. Her 10 dk da bir veterineri aradığım için adamda fırçada yedim ohh.. bugün akşam olmazki.. daha sabah koynumda yatıyordu zilli yahu:(


bu arada rodiş çarşambaya kadar veterinerde çok özleyeceğim onu.. gerçi zırt pırt gidip görürüm ama evde olması başka tabi... zorlu günler bizi bekliyor ayrıca...


gece başlayan ağrılar, miyk miyk sızlanma sesleri, kalk benle ilgilen sesleri, yarasına yapılacak pansumanlar(öleyim ben smileyi...) felaket durum için gidiyor, lakin jem beyde hiç oralı olmuyor bu konuda.. neymiş çok üzülüyormuş! benim hoşuma gidiyor ben piskopatımya...


offf dediğim gibi bugün akşam olmaz ya hadi hayırlısı.......


rodişim kızımmm güzel haberlerini bekliyorum bitanem :) (sen hele bir iyileş bak asi danasını evde bırakıp nerelere gideceğiz söz! :)) --)

3 yorum:

Mimmi dedi ki...

Herşey güzel olacak...
Merak etme sen...
Mızmız bu danalar canı yandığından değil ilgi görmek için mıyklıyorlar

Jones dedi ki...

Bir şey olmayacak merak etme..

Sonuçlarını görünce,rahatça koşturmalarını,zıplamalarını,ağrıları olmamasını vs,yaşadığın tüm bu zorluklar siliniveriyor,sen de biliyorsun :)
(Gizem ben:) )

EfSuNLu dedi ki...

hüff rodişi çok özledim :(( iyiymiş bugün ağrısı yokmuş, ağrı kesici vermeden ağrısının olmaması iyiymiş, çişe çıkmış hatta kızım :))

bu jones kim kim diodum en sonunda açıkladınya allah razı olsun :)