28 Ocak 2009 Çarşamba

Hayat sırf sana inat...

Karar verdim ...

yeni bir iş, yeni bir hayat istiyorum ben:P
dünyaya tekrar gelebilsem, ne olmak isterdim onu bile bilmiyorum ki ben.. şöyle bir düşündümde huzur isterdim galiba, bir evim, bir arabam , iyi bir işim, bankada bi miktar param olsun :P erkek kadın farketmez ne olursa uyardı bana ( takla atan smileysi)


Oturup dertleşecek dost bile yok şimdi farkettim ..
yaşamaya tam gaz sarılırken kim bilir neleri yitiriyoruz... neleri göz ardı ediyoruz hiç derinlemesine düşünmemiştin demiii.hınzııır... bende öyle demekki büyümek böyle birşey (böhüü hüngür föşürt ağlayan smiley)

manik depresif hareketler içindeyim... (ayyaş smiley)

görüşürüz..

2 yorum:

Mimmi dedi ki...

Bir dostun yok diye düşünüyorsan belki de yanlış tarafa bakıyorsundur? Arkana bir baksana :)

EfSuNLu dedi ki...

arkamda zaten bi sen birde şeyda var :P takipçiler sizii..

Sizde olmasanız iki çift laf edecek kimse yok zaten;)

İyiki varsınız... (kocaman mucurks )