16 Ocak 2009 Cuma

Bahtsız Bedevi...


Yaklaşık 6 -7 aydır bir şirkette çalışmaktayım..
İlk zamanlar göze çok şirin görünen amanda aman ne tonton amcaymış yahu bu dediğim; Yaşlı, bunak, sersem, varyemez, asabi, nasıl desem ruh sağlığımı yerinden oynatan bir adam olarak tanımaya başladım pek sevgili patroncuğumu.. akıllara zarar yahu..
mıçtığımın hayatında iyi yer kaygısı taşıyıp hiçbir zaman iyi yerlere gelemeyeceğimi düşünüp bunalıma giriyorum..böhüüü.
en azından burada içimi dökemezsem çat iye yarılacağım yeter yahu....
gönül dio sıçarım lan işinede sanada de çık git ama el mahkum burdayız daha iyi bir yer bulana kadar:( ne tükenmez çilem varmış yareppim hiçmi iyisi bulmaz beni hepmi deliler hepmi dengesiz insanlar..
iki tane köpeeem var onlar bile tip!
biri hipertansiyon erkek..
ötekisi cool hatun, zıtlığa bak hele
lan bunun ortası yokmu?? varsa gene benim bahtsız bedeviliğimmidir bu yaşantı biçimi.. mıknatıs misali çekiyorum skeçlere konu olacak yaratıkları..çözemedim, çözülmüyor...

uyhh gene sinirlerim tepeme çıktı ha hayatttt allah belanı versin !!!

oh be...

Hiç yorum yok: