6 Şubat 2009 Cuma

Rodişin son durumu..


Kızımı bu sabah görmeye gitmedim.. (kötü annemiyim neyim:P)
çünkü görmeye gittiğimde pas vermesede ben çıkarken ağlamaya başlıyor ve yaklaşık bir yarım saat devam ediyormuş .. kıyamadım nasıl olsa yarın alacağım :)

ev bomboş gibi geliyor... Asi bile bahçeye çıkınca yana döne onu arıyor acaba nereye saklandın gibisinden.. ben kızımla uyumayı özledim yaaa (hüngür föşürt smileysi)

rodişim yarın buluşuyoruz kızımmm...

bu arada 3 ayak üstünde adımlar atmış, çişe çıkmış(birazcık zorlanmış -- ben biliyorum o durumu--) en süperide ağrısı yokmuşş! (oleyyy oley oleyyy)

az kaldı 2 ay sonra bütün buluşmalarda kızımı diğer köpenklerle hoplayıp zıplarken göreceğiz:D

rodişim ..herşeyim...

2 yorum:

Jones dedi ki...

Oh oh güzel haberler bunlar :)
Az kaldı,çakı gibi olacak Rodiş,Asi'yi geçecek valla oyun oynarken :)

Mimmi dedi ki...

:D
Olleyyy
Herşey güzel olacakkk!!!