2 Aralık 2009 Çarşamba

Acemi anne adayı..




Evet ben bir acemiyim bunu bugün daha çok farkettim...
18 hafta 5 günlük bir canavarım var ve ben onu hissetmiyorum... Buda yetmiyormuş gibi herkes üstüme geliyor "aa nasıl hissetmezsin", "bebekte sorun olmasın", "bence sende bir sorun var ben hissediyordum".. Bu klişe sözlerinizden sıkıldım bunalttınız beni ey akraba eş dostlarım .. meğer herkes hamilelik dönemi ekspertiziymişde haberim yokmuş!

Mesela yaygın akraba inanışına göre oğlum olacakmış... nedense birçok akrabamız ise rüyasında oğlum olacağını görmüş!( vay anasını millet nasılda benim hamile kalmamı beklemiş dört gözle , rüyaya bile yatar olmuş) ... Gerçekten çok sıkıldım pes ediyorum varsa bir yöntemi bu canavarı Cem'e naklettirmek istiyorum ... ben fahri annesi olurum problem değil!

Ayrıca aldığım kilolarda cabası! içmek zorunda bırakıldığım sütler, haftada 3 kere yemek zorunda bırakıldığım balık! hergün taze sıkılmış meyve suyu mutfaktan yeni çıkış öğğğ , hepinizden nefret ediyorum ..... böyle bir yatmak ve bebek doğana kadar uyanmamak istiyorum .. şipşak olsun bitsin herşey... Ve kaprissiz bir koca istiyorum ..

oh be rahatladım!!

Gel gelelim rodiş ve asiye ..

geçen perşembe(arife günü) veterinerimizi ziyarete gittik .. Rodişin kalça filmini çektirdik şuanki durumunda ne ilerleme nede düzelme olduğunu öğrendik .. hayret sıpa kendi kendini korumaya almış sol arka patiye yük vermiyormuş.. lakin bahara rezeksiyon şart çapraz bağların hasar görmemesi açısından dendi..

Asi efendi Corona aşısı için gitmişti... ve manyak bir köpek olduğunu ordada ispatladı tekrar ..
Veterinerin köpeği Hardala (golden retriwer) saldırdı hardalın kuyruk gidiyordu resmen ... nasıl çığlık attıysam veteriner benim ısırıldığımı zannetmiş .. halbuki hardal dönüp rodişi ısırınca delirmiştim ben ... yoksa asiyi ısırsa haketmişti eşşek .. kuyruğunu zor bıraktırdık hardalın bişey yok dediler ama bana pek öyle gelmedi ..

sonra asiye ağızlık takıldı aşı yapılabilmesi için, iyice deliren asi benden bir güzel sopa yedi.. evet popoya 4 şaplak işi bitirdi kuzu kuzu iğnesini oldu paşa paşada çıktı dışarı kuyruk bacak arasında oturdu yanımda... dokunulmazlığım sayesinde asiyi yola getirdim helal olsun bana:P

bazen delirdiğimi düşünüyorum 2 köpek ki ikiside rottweiler ve bir tüysüz bebek ki oda yolda.. ve hiç büyümeyen bir koca! yazık bana..

2 yorum:

Sheena dedi ki...

hiç de yazık değil sana...
dünyanın en güzel duygusu kızım bu, her ne kadar isyan etsen de eve geldiğinde o minik 8 patinin sesini duymadığında için gidiyor benden söylemesi.. Ayrıca bir de bebeğin olacak şimdi, tam curcuna..
Her ne kadar şikayet etsek de, kızsak da, yetti gayri desek de ben hala itlerim için iyi ki varlar diyorum. Dünya üzerinde hiçbir abla veya abi melisi şina ve areys kadar sevemez, aynısı senin kuzu için de geçerli olacak bak göreceksin...
O yüzden sana tavsiyelerim:
1 hamileliğin keyfini çıkart, boşver isteyen kız desin isteyen erkek, düşün bir de bu çıkınca sana benziyo ceme benziyo davası olcak, bi kere hamile kaldın ya artık toplumun malısın bacım :)
2 köpeklerinin keyfini çıkart, her ne kadar hayatından çıkmasalar da o kadar az zamanın kalacak ki onlara, inanamazsın, şimdiden al mıncıkla, öp kokla, bırak dalacağı köpeğe de dalsın.. Yarın kuzunun üzerine koşan köpeklerin hepsinin haddinden gelecekler lazım bu..
3 evinin, evliliğinin, kocanla başbaşa birşeyler yapabilme özgürlüğünün tadını çıkart, yapabiliyorum mu deme, özgürsün istesen yaparsın, istiyorsan yap..
4 seviyom seni bunu unutma
bitti
çekilebilirsiniz...
öptüümmm

Leylek dedi ki...

Hello ben Itirin Leylek :)
Itirin blogunu kurcalarken birde baktimki burdayim ve senin blogu gozden geciriyormusum.. Acemi anne basliginda bir bebek bekledigini anlamak icin bir tek basligi okumam yeterli gelmedi. Daha cok kopuslerin resimlerini ve isimlerini gordugum icin biraz dusunmem gerekti. Ben salakmiyim evet salakim. Neyse, efendim itirin arkadasi rodisin sahibi, bebekin icin seni tebrik ederim, umarim sorunsuz bir hamilelik donemi gecirirsin..

Herkes birden cok bilmis oluyo ya hamile kalinca insan, bende bu alisilagelmis duzeni bozmiyim ve sana bir iki bisi soylim istedim :)

Bebekini hissetmemen anormal diilmis, ozellikle ilk hamileliklerde gec anlaman dogalmis. Sonracimaa, placentan eger on taraf yani karin bolgene denk geliyosa eger onun kalinligi yuzunden daha gec ve az hissedebilirmissin (bknz ornegin ben).. Bebekini hissetmek istiosan eger uzanip ellerini karninin uzerine koyup deneyebilirsin, sicakliga tepki veriyorlarmis bebecikler.

Onun disinda Itirin yazdiklarinin altina imzami atiyorum.

Tekrar tebrikler !!